I. Mediul de provenienţă al copiilor:
a) Pentru grupele cu program prelungit
- Familii din mediul urban, 100% ;
Majoritatea părinţilor sunt interesaţi de activitatea grădiniţei şi sprijină procesul de educaţie, implicându-se în diferite acţiuni, însă reclamă lipsa timpului. Comunicarea se realizează eficient, verbal-ocazional, sedinţe, consultaţii şi în scris prin sugestii şi recomandări.
b) Pentru copiii grupei de la program normal:
- Familii provenite din mediul urban cu nivel social şi intelectual peste mediu.
II. Calitatea personalului didactic( an şcolar 2024-2025):
– Calificat: – 10 persoane
- Absolvente cu studii superioare de specialitate- 10 persoane
Colectivul unitatii este format din urmatoarele cadre didactice:
Zamfir Cristina – director, prof. înv. preșcolar, gr. I
1. Bocai Lucica – educatoare grupa mare Iepurasii /prof.inv.presc. /gr.I
2. Tudorache Cornelia – educatoare grupa mijlocie Albinuțe/prof.inv.presc./gr.I
3. Savu Maria – educatoare grupa mare Buburuze/prof.inv.presc. /gr.I
4. Mircea Cristina Nicoleta– educatoare grupa mijlocie Florilor/prof.inv.presc./definitivat
5. Stoica-Savu Elena – educatoare grupa mare Pisoiași/prof inv.presc./gr.II
6. Anghel Geanina – educatoare grupa mare Ursuleții/prof.inv.presc /definitivat
7. Chirac Gabriela – educatoare grupa mică Fluturași/prof.inv.presc./debutant
8. Alexandru Ana Maria – educatoare grupa mică Licurici
9. Radu Valentina – educatoare grupa mică Licurici/prof.inv.presc./definitivat
10. Ghețu Florica – educatoare grupa mică Fluturași/prof.inv.presc./definitivat
III. Experienţa profesională şi perfecţionare:
Vechime la catedră:
- 0-2 ani – 2
- 2-6 ani- 2
- 6-10 ani- 2
- 10-14 ani – 2
- 14 -20 ani – 2
- Peste 20 ani -1
Toate cadrele didactice sunt angajate în procesul de perfecţionare prin cursuri de formare continuă organizate de Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Stiinţele Educaţiei, specializarea Pedagogia Învăţământului primar şi preşcolar, la CCD Ilfov şi alţi furnizori de educaţie.
Relaţii interpersonale bazate pe colaborare, deschidere, comunicare, schimb de idei valoroase, fără tensiuni sau conflicte.
Personalul didactic cu aptitudini şi competenţe deosebite dă dovadă de creativitate, simţ al datoriei şi responsabilitate.
IV: Calitatea managementului în unitate: directoarea grădiniţei împreună cu echipa managerială, o echipă flexibilă, cu experienţă de grup, pentru transformarea iniţiativelor în proiecte, organizează instruiri cu toţi membrii implicaţi în operaţionalizarea obiectivelor propuse.Totodată a programat dezvoltarea de relaţii de parteneriat cu alte unități din localitate, din judeţ, național și internațional, care vizează lărgirea ariei de iunteracţiune între profesionişti şi acumularea de experienţe pozitive.
Relaţiile directorului cu membrii echipei sunt de unitate, de cooperare în sensul rezolvării responsabile a obiectivelor propuse, însă este de sesizat scăderea interesului anumitor cadre didactice pentru rezolvarea sarcinilor în afara normei didactice.
Personalul didactic este foarte bine pegătit, peste 90 % avand pregatire superioara de specialitate, permanent preocupat pentru informarea personală cu tot ceea ce este nou atât din punct de vedere ştiinţific cât şi al legislaţiei şcolare.
Echipa educationala a gradinitei are medie de varsta de 35 ani ceea ce ii confera un spirit entuziast, creativ, inovator, dinamic
Majoritatea cadrelor didactice au parcurs cursuri de formare continuă organizate de ISJ Ilfov.
Atributele profesionale ale posturilor personalului didactic, auxiliar si nedidactic sunt descrise in fisa postului intocmita conform cerintelor legislative si a particularitatilor organizatiei
V. Relaţia cu comunitatea
- Implicarea părinţilor în activităţi manageriale prin Consiliul Reprezentativ al părinţilor;
- Asistenţa acordată părinţilor prin: şedinţe, lectorate, programe de consiliere(educatoare), programe de audiere (director, membrii consiliului de administraţie);
- Colaborarea cu autorităţile locale (Consiliul Local, Primăria Voluntari);
- Parteneriate cu alte instituţii de invăţământ prin programe şi proiecte.
Personalul didactic este foarte bine pegătit, peste 90 % avand pregatire superioara de specialitate, permanent preocupat pentru informarea personală cu tot ceea ce este nou atât din punct de vedere ştiinţific, cât şi al legislaţiei şcolare.